פתרונות-חכמים-בתחום-המרכזיות
חברת קובי מערכות, מציעה ללקוחותיה קשת רחבה של פתרונות חכמים ומתקדמים בתחום מרכזיות הטלפון. החברה מספקת את שירותיה עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, והיא מתמחה בהתאמת המוצרים והשירותים המתאימים ביותר לכל לקוח, לפי צרכיו ודרישותיו.
על מנת להעניק ללקוחותיה את הפתרונות המתקדמים ביותר, עובדת החברה עם מרכזיות מן המותגים המובילים בתחום, כגון מוצרי חברת Panasonic וחברת SIMENS – שתי חברות הטלפוניה המובילות בתחום העסקי והפרטי.
על מנת להעניק ללקוחותיה את הפתרונות המתקדמים ביותר, עובדת החברה עם מרכזיות מן המותגים המובילים בתחום, כגון מוצרי חברת Panasonic וחברת SIMENS – שתי חברות הטלפוניה המובילות בתחום העסקי והפרטי.
מרכזיות איכות – לעסקים ולמוסדות המציבים את לקוחותיהם במרכז
עולם העסקים והמסחר הינו מרחב תחרותי ביותר, בו כל ארגון משתדל לנצל באופן הטוב ביותר כל יתרון אפשרי. בעולם זה, זמינות ללקוח היא הכול! דוגמה טובה ומפורסמת לכך היא ביל גייטס, אשר קיבל את ההזדמנות להקים את האימפריה שלו, פשוט משום שמתחרהו לא היה זמין להיפגש עם אנשי IBM, עת חיפשו אלה אדם שיפתח עבורם את מערכת ההפעלה למחשבים האישיים הראשונים. לא רק IBM, כי אם גם מרבית הלקוחות אינם ידועים בסבלנות רבה. הלקוח המודרני יודע מה הוא רוצה והוא רוצה זאת עכשיו. לפיכך, כאשר ההזדמנות מצלצלת, אתם רוצים מרכזיות איכותיות שיאפשרו לכם לא לאבד את השיחה.
המרכזיות החכמות של ימינו הינן מרכז תקשורת לכל דבר ועניין, וביכולתן לנהל מספר קווים במקביל. כמו כן, באמצעות מערכות משיבון חכמות ונתבי שיחות ביכולתן לסייע למתקשר להתמצא במערכת הארגונית בקלות יתירה ולהגיע ישירות לאדם עימו הוא מעוניין לשוחח. אם לא די בכך, במקום שיאזין בינתיים המצלצל לתוכניות ברדיו ויאבד את סבלנותו בשמיעת הפרסומות, מרכזיות חכמות תוכלנה להנעים את זמנו באמצעות מוסיקה איכותית ונעימה או ליידע אותו בדבר מבצעים, מוצרים ושירותים חדשים אותם יוכל לקבל מחברתכם.
אולם מרכזיות מתקדמות אינן חשובות רק להתקשרות בין הארגון ובין לקוחותיו, אלא גם בתוך הארגון עצמו. כפי שיודע כל אחד, תקשורת הולמת ונוחה הינה אחת מאבני היסוד של כל ארגון מצליח. כך, למשל, באמצעות ניהול שיחות פנימיות במסגרת המרכזייה הפנימית של העסק, ניתן לחסוך כסף רב בהוצאות התקשורת.
אולם מרכזיות מתקדמות אינן חשובות רק להתקשרות בין הארגון ובין לקוחותיו, אלא גם בתוך הארגון עצמו. כפי שיודע כל אחד, תקשורת הולמת ונוחה הינה אחת מאבני היסוד של כל ארגון מצליח. כך, למשל, באמצעות ניהול שיחות פנימיות במסגרת המרכזייה הפנימית של העסק, ניתן לחסוך כסף רב בהוצאות התקשורת.
מחפשים מרכזיות מתקדמות לכל מטרה?
אנו בקובי מערכות נשמח לעמוד לשירותכם, להאזין לצורכיכם ולהעניק לכם ייעוץ מקצועי בבחירת המרכזיות המתאימות ביותר לשירותכם, בהתאם לדרישות הפעילות שלכם ולמסגרת התקציב. נציגי החברה יגיעו עד אליכם ויתקינו את המרכזיות בקפידה, ואף ידריכו אתכם את עובדיכם בהפעלת המערכת. כך שייוותר לכם הוא להתחיל ליהנות ממגוון היתרונות של המרכזיות אותן משווקת החברה.